tiistai 6. syyskuuta 2011

Ja kun mä avaan mun silmäluomea ei posiitiviset ajatukset mua huojenna



1mosgsgmo5
höhö

Mun piti alunperin kuvata mun uusimmat ostokset, mutjoo mitäpä tästä tulikaan taas? öö hömm varsinaisen kiinnostavaa=) mutjoooo kiva ko sain ton jästipään kerranki munkaa samaan kuvaan! joo ei ollu nii onnistunu mut oli nyt pakko kelvata ko on nii epätavalline näky.
Tänää oon siis ollu viel kotona ko oli nii huono olo, mut otin buranaa ja käväsin koulussa tekemässä terveystiedon kokeen, jonka jälkee taas lähin kämpille. Nyt oon vaa datannu koko päivän,käyttäny rakkia ulkona ja yrittäny juosta jonka seurauksena loputon yskäkohtaus. Oishase kiva parantua nyt ko viikoloppuna pitäs vaeltaa.

ja yks asia joka mua häiritsseee tossa kaksoiskuvassa on et ne on eri sävysiä. anteeks

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti