maanantai 19. joulukuuta 2011

..ja huomenna joululoma, ainaski psyykkisesti

bloo11bloo99
aah salmiakki suklaa parasta! 


jeppjepp ei kai täsä, huomenna viimeset pari tuntia koulua (+ joulujuhlat keskiviikkona) nii elämä voi taas jatkua!
Mut oha mulla paljon tekemistä, en iha laiskaks kuitenki ala. Ensinnäkin mun joulusiivous on vielä tekemättä.. pitäs kans lukee ajokortin teoriakokeesee ja sitte ees saada jonkulaista alkua terveystiedon kirjotuksien lukemisee! Nii ja toki oha mulla viel kaikki joululahjatki ostamatta jotka pitäs tässä mieluiten ennen joulua hankkia.. noh, ehkä mä kerkeen levähtää jossaki välissä. oha tuo nyt varmaa mukavempaa touhua entä istua koulupenkillä!
joo yritän jatkossa tosiaan ottaa vähä muutaki ko teinipeilikuvia, tänää vaa tuntu nii helpolta ottaa tosta peili kautta taas. tää nyt oli tämmöne pika lyhyt postaus jota tuun jatkossa välttämään koska vihaan itekki tämmösii parin kuvan postuaksia:D
Nyt vois vaikka mennä nukkuu et jaksaa huomenna sitte yhekstoista kouluuu -->

9 kommenttia:

  1. Oi oot tosi kaunis! Löysin sun blogin vasta äsken ja tykkään jo nyt paljon :)
    //Piiku

    VastaaPoista
  2. sul on ihan superkiva blogi :) ja oot niin kauniskin!

    http://echoavenuee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Mun tulee tost suklaast aina paha olo, en tiiä miks koska se on kuitenki mun mielest kans hyvää :D

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. kiitoksia Piiku ja Eve!:)
    Aurora: jepp mun lemppari;)
    SSM: haha joo mullaki! mut oon tullu siihen tulokseen että ko noi on nii hyviä nii ei noita voi syyä hillitysti nii sit vetää namaa aina tosi monta ja olo ei kyl sen jälkee kovi hyvä oo.. näin ainaki mun kohalla:D

    VastaaPoista
  5. annicaaaaa♥ sun pitäs olla enemmä meijän kans koska oot ihanaaa! terveisin ystäväsi Roosa.

    VastaaPoista
  6. salmiakkisuklaata<3 & oot nätti!

    http://tilda-plan.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Kuinka hieno toi paita!

    http://takemeoutd.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Mikä kamera sulle on?=)

    >> Bad-nameee.blogspot.com

    VastaaPoista